Vill du bli medlem?

När man blir medlem i Åmåls trädgårdsförening får man möjligheter att vinna nya bekantskaper och att dela med sig av sina kunskaper och visioner. Förutom detta har man även möjlighet att följa med och uppleva olika trädgårdsbesök, deltaga i växtmarknaden. Finna insperation i de föredrag som föreningen anordnar. Föreningsmedlemar erhåller också rabatt i ett flertal butiker.

Trädgårdsföreningen har många medlemar som med sin erfarenhet och kunskap är till stor hjälp. Vi ingår i Riksförbundet Svensk Trädgård som bl.annat ger ut medlemstidningen ”Hemträdgården” sex gången om året. I ”Hemträdgården” medverkar de främsta trädgårdsskribenterna och fotograferna som seriöst medverkar till att sprida kunskap om trädgårdsodling i Sverige. Som medlem får man också kostnadsfri rådgivning per telefon av vår trädgårdskonsulent.

Klicka på bilden nedan så kommer du till registreringen på riksförbundet Svensk Trädgård där fyller du i uppgifterna för medlemskap och väljer Åmåls trädgårdsförening som lokal förening.